Ayde Mori - Kerem Eyle



Akordeondaki ustalığının yanı sıra yaptığı etnik müzik çalışmalarıyla Anadolu kültürünün müzik arşivine büyük katkıda bulunan Muammer Ketencoğlu öncülüğünde Brenna McCrimmon, Sumru Ağıryürüyen ve Cevdet Erek’in emeğiyle ortaya çıkmış başarılı bir albüm.






Muammer: Az gittim, uz gittim, geçtiğim yerlerden türküler topladım. Bir gün öyle bir yere geldim ki, kokusu başka bir yere bırakmadı beni. Yavaş yavaş kalabalıklaşmaya başladık. Başta yabancıydık birbirimize, sonra dostlarım oldu her biri. Dağlarla özdeş Balkan yurdundan türlü çiçekler derledik ve bunları türlü yerlere taşıdık. O büyüleyici kokuları başkaları da duysun diye… Dört kişi yola koyulduk. Az gittik, uz gittik



Çıkış tarihi: 2001
Yapımcı şirket: Kalan Müzik
Sanatçılar: Muammer Ketencoğlu, Brenna MacCrimmon, Sumru Ağıryürüyen, Cevdet Erek

Ayde Mori

01. Jarnana(Arnavutluk )
02. Grabile, Ya Nane Mori(Makedonya Cumhuriyeti)
03. Lalun Flogeres(Yunanistan)
04. Razbolese Tsare Suleıman([[Bosna-Hersek
05. Ediye(Makedonya)
06. Milo Mi E Magde(Bulgaristan)
07. Saraka İnima Me(Romanya)
08. Radile(Yunanistan)
09. Se Rasplakal Star Bel Dedo(Makedonya Cumhuriyeti)
10. Kerem Eyle(Yugoslavya)
11. Çobankat(Arnavutluk)
12. Ayde Vino Piyam(Makedonya Cumhuriyeti)
13. Vale Populare(Arnavutluk)
14. Tri Mi Zvedzo(Bulgaristan)
Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes