Ayşenur Kolivar - Daim Yusuf Orti





sonbahar filminin finalini ayşenur kolivar'ın harikulade sesiyle daha da harikulade hale getirmiş olan hemşince ağıt. ölüm gibi şarkı... o yüzden mi can yakan bir kırmızı...


Şarkı Daim Yusuf Orti
Sanatçı Ayşenur Kolivar
Albüm Sonbahar Film Müzikleri

Sözleri:
aye aye orti...
da kezigi madağ ellim ori...
aye aye orti...

aşun ağavü dzermın eyev ta orti...
aye ayee orti..
dase dayi dzagin meçe orti...
menadzerta orti...
sirded petedzavta orti,
daim yusuf orti...

hokid dard unedi yu orti,
indzi aselçakkarçerta orti...

aye aye orti..
daim yusuf orti...

cermag cadgig u ergen kentit orti...
madağ ellim orti...
aye aye orti...
daim yusuf orti...

da kezi oma omar çkaar orti.
kidetita orti...
anu oma tdzerman
kenadzerta lernive orti...
aye aye orti...
daim yusuf orti...

türkçesi:

gel oğul gel.
sana kurban olayım oğul.
gel oğlum yusufum gel.

sonbahar geçti de, kış mı geldi oğul...
on yıl bir delikte kaldın da oğul,
yüreğin mi çürüdü oğul,
benim yusufum oğlum.

yüreğine kurban olayım oğul.
gel oğlum yusufum gel.

büyük derdin vardı da oğul,
bana söyleyemedin mi oğul,
gel oğlum yusufum gel
benim yusufum oğlum.

bembeyaz alnına ve uzun burnuna oğul
kurban olayım ben oğlum
gel oğlum yusufum gel.

senin için bahar olmadığını biliyordun da oğul
o yüzden mi kışın yaylaya çıktın oğul
gel oğlum yusufum gel
benim yusufum oğul."

not: copy- paste değil.

1 yorum :

Yorum Gönder

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes