Mariami Abduselişi - Nani Nana (lazca ninni gibi gelcek)



Mariami Abduselişi - Nani Nana parçası dinleyin ninni gibi gelcek sizlere. Anne isimli bu güzel parçayı dinlemenizi tavsiye ederim




Sözleri:
NANA

Nana,
Çkimda komoxti nana
Cveşi Lazuri tkvala
Mibiri nani nana

Nana,
Çkimda komoxti nana
Mibiri nani nana
Var ğuras nani nana

Sin çkimi-üala korûiüo mşuns ma
Lazuri birapape mibirûi
Heşo derdoni domibirûaşa
Nani nana.
Skva Lazi bozo man dovirder-i?
O nani nani, nani nani na

Awi-ti xolo komoxti nana
Kogelapxedat çki xvala xvala
Domiwvi teli doviğarğala
Nani nana
Awi-ti xolo komoxti nana
Kogelapxedat çki xvala xvala
Domiwvi teli doviğarğala

Nana
Skidas Lazuri tkvala
Mo gaşkurinen nana
Var ğuras nani nana

Nana
Ma teli miçkin nana
Awi çkva var imgara
İbiri nani nana

Lazepe xolo heşo ibiran
Skva berepe-ti xolo durdaman
Öipoli xolo oöandinaman

Nani nana
Cveşepe steri ixoronaman
O nani nani, nani nani na
O nani nani na

Awi-ti telik vixelat nana
Goviöüendinat derdi do mgara
Ağne vibirat Lazuri nana
Nani nana
Awi-ti telik vixelat nana
Goviöüendinat derdi do mgara
Ağne vibirat Lazuri nana

Awi-ti telik vixelat nana
Goviöüendinat derdi do mgara
Ağne vibirat Lazuri nana

Awi-ti telik vixelat nana
Goviöüendinat derdi do mgara
Ağne vibirat Lazuri nana

Türkçe Çeviri Sözleri:
ANNE

Anne,
Bana gel anne
Eski Laz deyişlerini
Söyle bana anne

Anne
Bana gel anne
Nini söyle bana anne
Ölmesin ninniler anne

Sen benimle olduğunda, hatırlarım
Lazca şarkılar söylerdin
Öyle acıklı ninniler söylerken bana
Nani nana
Ben güzel bir Laz kızı hiç büyür müyüm
O nani nani, nani nani na

Şimdi de gel anne
Oturalım tek başımıza
Anlat hepsini ben söyleyeyim
Nani nana
Şimdi de gel anne
Oturalım biz tek başımıza
Anlat hepsini ben söyleyeyim

Anne
Yaşasın lazca deyişler
Korkma anne
Ölmeyecek ninniler anne

Anne
Ben hepsini biliyorum
Şimdi artık ağlama
Ninni söyle anne

Lazlar yine şarkılarını öyle söylüyorlar
Güzel çocuklarını büyütüyorlar
Yine tulum çalıyorlar

Nani nana
Eskiler gibi horon tepiyorlar
O nani nani, nani nani na
O nani nani na

Şimdi hep sevinelim anne
Unutalım derdi ve ağlamayı
Yeni Lazca şarkılar söyleyelim
Nani nana
Şimdi hep sevinelim anne
Unutalım derdi ve ağlamayı
Yeni Lazca şarkılar söyleyelim

Şimdi hep sevinelim anne
Unutalım derdi ve ağlamayı
Yeni Lazca şarkılar söyleyelim

Şimdi hep sevinelim anne
Unutalım derdi ve ağlamayı
Yeni Lazca şarkılar söyleyelim

3 yorum :

  1. tek kelime ile harika.

    YanıtlaSil
  2. bu şarkı annesi uzakta olan veya annesi ölmüş olan bir kızı anlatıyor. bence bu şarkı hariiiikaaaa!bu şarkıyı herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. karadenızlı bır mısafrım dınletmıstı bunu.bır masal ulkesıne yolculuk ettım sankı travestı evasu ben...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Distributed by Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes